Thursday 10 May 2012

Daftar Sekarang Kursus Pengurusan Jenazah 20 Mei 2012


Assalamualaikum W.B.T kepada sesiapa yang singgah ke blog Kelab Belia TDK ini semoga anda semua dalam keadaan sihat sejahtera dan senyum selalu.

Sukacita Kelab Belia TDK akan menganjurkan satu program KURSUS PENGURUSAN JENAZAH terbuka kepada muslimin dan muslimat dengan kerjasama Surau Nurul Ehsan, Jabatan Agama Islam Kuala Lumpur JAWI dan IKRAM Ampang Jaya. Program tersebut adalah seperti berikut :- 


Tarikh
:-
20 Mei 2012 (Ahad)
Masa
:-
8:00A.M - 1:00P.M
Tempat
:-
Surau Nurul Ehsan
AU2C/6 Taman Desa Keramat
Ampang Hulu Kelang. Map
Yuran Penyertaan
:-
RM15.00
Penceramah
:
Ustaz Norizan@Nor bin Abd Ghani (JAWI)


Tarikh tutup penyertaan : 18 Mei 2012

ü Sijil Penyertaan disediakan
ü Sarapan disediakan
ü Sesi Teori ‘SlideShow’ dan ‘Handout’
ü Sesi Praktikal memandikan, mengkafankan dan solat jenazah bersama 3 Fasilitator dari JAWI (2 Lelaki dan 1 Perempuan)
ü Terbuka Kepada Lelaki Dan Perempuan
ü Had Umur 12 tahun ke atas.

Sekiranya pihak Tuan/Puan/Encik/Cik berminat untuk menyertai program ini, sila SMSNama Penuh/No. IC/No. untuk dihubungi” kepada Sdr. AzZahir : 019-6016586 . 

Pendaftaran dan pembayaran awal adalah digalakkan bagi memudahkan pihak kami menyediakan sijil penyertaan. Sebarang urusan pembayaran atau pertanyaan boleh berhubung dengan Sdr AzZahir ; 019-6016586 atau Sdr Azmi : 012-6370609. 

* Sekiranya pihak tuan ingin menyertakan anak-anak, isteri atau orang lain dalam kursus ini, borang boleh dimuat turun di sini atau terus daftar di kaunter pendaftaran pada hari program nanti.


Tonton video ini sekadar renungan kita bersama.....


Pihak Kelab Belia TDK berbesar hati sekiranya anda dapat menyertai program ini bukan sekadar memenuhi keperluan ilmu fardhu kifayah, malah insyaAllah dapat berbakti kepada kedua ibubapa kita kelak...

No comments :

Post a Comment