Wednesday 9 October 2013

Tempat Meletak Kenderaan Medan Selera Keramat AU2C Dinaik Taraf

Alhamdulillah. Hasil dari perbincangan dan cadangan pada perjumpaan secara santai ketika menyelesaikan isu masalah Pak Nan, akhirnya dengan izin Allah, cadangan yang dikemukakan KBTDK untuk menyelesaikan masalah parking telah diambil tindakan dengan usaha YB Saari Sungib dan kerjasama MPAJ, masalah yang selama ini mengganggu penduduk Taman Desa Keramat dapat diselesaikan. KBTDK ingin mengucapkan ribuan terima kasih pada YB Saari Sungib atas keperihatinan yang diberikan.




2 comments :

  1. ..saya khuatir kiraan nisbah bilangan jumlah kedai dengan keseluruhan TLK yang disediakan di Medan Selera tuh mungkin tak cukup jika dikira mengikut piawaian kiraan mengikut Jadual TLK Perancangan Pembangunan MPAJ sendiri atau seperti dalam peruntukan Jadual Undang2 Kecil Bangunan Seragam..
    ..wallahu'alam..
    ..jika itu berlaku..permasalahan lama tidak akan selesai keseluruhannya..
    ..(tapi KPI MPAJ pasti kunun akan meningkat dengan pembinaan ini..huhuhu)..
    ..
    ..
    ..atau..adakah MPAJ mempunyai perancangan untuk membangunkan kawasan rekreasi yang lebih sempurna di kawasan lapang belakang Medan Selera tersebut?..
    ..sesama kita nantikan hingga berjanggut putih..

    ReplyDelete
  2. Kita tgk cam ne nanti. Klu masih tak selesai masalah, then kita follow up balik dgn piha k YB dan MPAJ. Sekurang-kurangnya hasil usaha Abg Ar berhasil gak ngan jalannya projek nie. Insyaallah Allah permudahkan.

    ReplyDelete